آموزش آنلاین سئو | آموزش مجازی سئو

آموزش مجازی سئو

 فرصت های مناسبی برای آموزش سئو به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد که شما میتوانید از آن استفاده کنید. خیلی از افراد به دلیل سختی در جابجایی مسافت و یا انجام چندین مشغله با هم، امکان شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند بنابراین انتخاب آموزش مجازی سئو یا آموزش آنلاین سئو (SEO virtual training) بهترین گزینه برای آنهاست.

بر خلاف نظر خیلی از افراد دوره آموزش آنلاین سئو و حضوری در این مجموعه هیچ تفاوتی با هم ندارند، تمامی سرفصل ها در هر دوره یکی می‌باشد و این نگرانی تا حد زیادی برطرف می‌شود.

دو هدف مهم برای رسیدن به موفقیت یک سایت، رضایت کاربر و کسب رتبه بهتر از گوگل می باشد. برای به دست آوردن موارد بالا تنها گزینه ای که پیش رو دارید یادگیری سئو از صفر تا صد می باشد. محیط وردپرس یکی از ساده ترین راهها برای ساخت یک وب سایت قوی می باشد که میتوان با یک سئو خوب به درآمو فوق العاده رسید.

سئو کاری با وبسایت شما می کند که روزی چندین هزار نفر بازدید کننده داشته باشید و در آمدتان به چندین میلیارد تومان برسد.

آموزش سئو غیرحضوری بصورت حرفه ای و از صفر تا صد آموزش داده می شود و فرصت خوبیست تا همگام با راه اندازی کسب و کارتان به رشد سایت خود هم کمک کنید

گاهی اوقات شما  کسب و کاری دارید که خیلی دیده نشده و یا به تازگی می‌خواهید کسب و کاری راه اندازی کنید و شما نیازی به آموزش دوره های سئو ندارید و با یک مشاوره سئو ساده مشکل خود را برطرف می‌کنید. 

سرفصل های دوره آموزش مجازی سئو|آموزش آنلاین سئو

سرفصل‌های سئو ارائه شده در این دوره شامل موارد زیر می‌باشد:
  • سئو تکنیکال
  • on-page
  • off-page
  • کلمات کلیدی در seo
  • اهمیت کلمات کلیدی در seo
  • ساخت محتوای مناسب
  • ایندکس مطالب سایت
  • سرچ کنسول
  • الگوریتم‌های گوگل
  • لینکسازی داخلی و خارجی
  • بک لینک
  • ساخت وبلاگ
  • سرعت سایت
  • استفاده درست از داده ها
  • سازگاری با تلفن داده ها

فرآیند یادگیری سئو کار بسیار دشواری است که برای طی کردن این مسیر باید از منابع داخلی و خارجی استفاده کنید و کتابهای بسیاری را مطالعه کنید اما ما با ارائه خدمات باارزش در دوره آموزش مجازی سئو، آموزش بهینه سازی سایت و پیاده کردن الگوریتم‌های آن را برای شما میسر می‌کنیم.

در دوره آموزش آنلاین سئو به دلیل مسائل گسترده در حوزه آموزش، تعیین سطح مبتدی و یا حرفه ای بودن شما سرفصل مطالب آموزشی مشخص می‌شود. برای تکمیل فرآیند آموزش برای حرفه ای شدن حداکثر سی ساعت زمان می‌برد.

هدف از برگزاری دوره آموزش سئو سایت جلب رضایت شما در تمامی مراحل آموزش در زمینه‌های مختلف آموزشی، خدماتی، تبلیغاتی و … می‌باشد، برای این منظور یک ربع از ابتدای هر جلسه به بررسی مطالب جلسه قبل و Task های داده شده، پرداخته می‌شود.

دوره آموزش آنلاین سئو با دوره ی حضوری تقریبا هیچ تفاوتی ندارد ولی اگر می توانید در کلاس حضور داشته باشید بهتر است از شرایط آموزش حضوری سئو بهره ببرید.

افراد آموزش دیده در دوره سئو در صورت داشتن تخصص کافی قادر به مدیریت سئو سایت می‌باشند. حتی اگر شما سئو کار حرفه ای باشید با  شرکت در این دوره می‌توانید از آموزش‌های دوره به صورت مجازی برای به دست آوردن نکات به روز در زمینه سئو و نکات کلیدی سئو بهره ببرید.

درخواست مشاوره سئو در مشهد

برای دریافت مشاوره سئو سایت خود میتوانید از طریق واتساپ با من در ارتباط باشید.

تفاوت دوره ی آنلاین سئو و دوره حضوری

طبیعتا هر یک از مدرسین برای آموزش روش خاص و منحصر بفرد خود را دارند. در دوره آموزش مجازی سئو سعی بر اینست که با در اختیار گذاشتن تمامی تجارب خود شما را به سمت حرفه ای شدن پیش ببریم.

چنانچه قصد دارید سئو را به صورت حرفه ای آموزش ببینید بهتر است از شرایط آموزش تخصصی سئو آگاه باشد تا بعنوان یک سئو کار حرفه ای وارد بازار کار شوید.

تمامی مطالب گفته شده در دوره ی حضوری دقیقا در دوره ی آنلاین سئو ارائه می‌شود. تمامی سرفصل‌ها در هر دو دوره یکسان می‌باشد، کمااینکه شما با انتخاب دوره ی آنلاین سئو شما می‌توانید برای زمان خود بیشتر برنامه ریزی کنید.

کدام روش یادگیری سئو و نحوه اجرای آن بهتر است؟

برای یادگیری سئو بهتر است در دوره های سئو با توجه به محدودیت زمان و مکان خود در دوره های حضوری و یا دوره آنلاین سئو شرکت کنید و تجارب اولیه را کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو باید در کلاس های تخصصی سئو شرکت کنید ال به صورت پیشرفته و از صفر تا صد آموزش ببینید.

برای اجرای بهتر پروژه های سئو بهتر است از همان ابتدا پروژه محور کار کنید. مثلا اگر دسترسی به سایت خود و یا هر سایت را دارید مرحله به مرحله آموزش های سئو را روی آن اجرا کنید و نتیجه آنرا ببینید.

آموزش ها در کلاس های حضوری و آنلاین سئو به صورت پروژه محور می باشد.

نبایدهای سئو!

  • از فونت های نامرتبط با هم استفاده نکنید.
  • از متن های تکراری استفاده نکنید.
  • از لینک های غیر مرتبط استفاده نکنید.
  • محتواهای سایت های دیگر را کپی نکنید.
  • طراحی سایت شما نباید به گونه ای باشد که موتورهای گوگل قادر به جستجوی آن نباشند

گام‌های اجرایی دوره آنلاین سئو

  1. پرکردن فرم درخواست ثبت نام
  2. مصاحبه و تعیین سطح
  3. مشخص کردن تایم کلاس
  4. برگزاری جلسات و رفع اشکال

زمان برگزاری دوره آموزش مجازی سئو

برگزاری دوره های آموزش مجازی سئو در مشهد بصورت یک ساعت و زمان خاصی نیست و چون تقریبا به صورت خصوصی (حداکثر دو نفر) تشکیل می‌شود، برای زمان برگزاری دوره با خود شما تنظیم می‌شود. این دوره در طول روز صبح‌ها یا بعدازظهر تا شب حداکثر به مدت یکساعت تشکیل می‌شود.

 یک ربع اول هر جلسه، اشاره کوتاهی به مطالب جلسه قبل و Task های مربوطه می‌شود، چهل و پنج دقیقه بعد مطالب جدید آموزش داده می‌شود.

شرایط ثبت نام دوره آنلاین سئو

برای شرکت در دوره های بهینه سازی سایت سئو شما باید تا حدی با محیط وردپرس آشنا باشید و دسترسی یک سایت (شخصی یا غیر شخصی) برای اعمال الگوریتم‌های سئو داشته باشید.
شما برای شرکت در دوره آموزش سئو در مشهد در ابتدا باید فرم درخواست را پر کنید. بعد از بررسی درخواست، به منظور تعیین سطح شما از مبتدی تا پیشرفته، جلسه ای (حدود یک ربع یا بیست دقیقه) با شما برگزار می‌شود.
بعد از بررسی سطح شما، برای آموزش بهینه سازی سایت دوره ای به مدت حداکثر سی ساعت در محیط گوگل میت و یا زوم با شما تنظیم می‌شود.

هزینه دوره مجازی سئو

اگر بررسی هزینه‌ آموزش مجازی سئو برای شما مهم است باید بدانید که مهم‌ترین عامل یادگیری، هزینه نمی‌باشد. بلکه زمان یادگیری مهم ترین هزینه ای است که برای یادگیری سئو صرف می‌کنید. از اینرو آشنایی با یک دوره آموزش مجازی با کیفیت بهتر از پیدا کردن آموزش رایگان سئو بی کیفیت می‌باشد. در غیر اینصورت شما مهم ترین هزینه خود که زمان است را برای یادگیری است از دست می‌دهید.
هزینه آموزش سئو (دوره سئو) دریافتی برای هرجلسه کلاس‌های آموزش سئو تا رسیدن به کسب درآمد مبلغ یک میلیون تومان می‌باشد. شما پس از گذراندن دوره در صورت داشتن تخصص لازم برای مدیریت پروژه به مراکز جهت همکاری معرفی می‌شوید.

جمع بندی 

دوره آموزش سئو در مشهد به صورت آنلاین و یا حضوری به صورت جامع و کامل آموزش داده می شود و فرصت خوبی برای ورود به بازار کار می‌باشد که شما نسبت به رقبای خود پیشرفت زیادی خواهید کرد. این پیشرفت ملزم به گذراندن مراحل یادگیری سئو بصورت گام به گام می‌باشد. دوره آموزشی سئو در شهر مشهد که کلانشهر محسوب میشود بسیار متنوع می‌باشد، اما شما برای کسب اعتماد از موسسه و یا مدرس خود بهتر است نمونه کارهای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.