۵۰ ساعت آموزش حضوری سئو {۰ تا ۱۰۰ } +✔️ اصول محتوا نویسی برای گوگل

کلاس حضوری سئو

آموزش حضوری سئو برای علاقه مندان در زمینه بهبود موتورهای جستجو (Search engines) و بالا کشیدن رتبه سایت می‌باشد که در این میان شما می توانید به بازار کار راه پیدا کنید و کسب و کار خودتان را رونق ببخشید. در دوره جامع سئو سایت شما با انواع روش های بالا کشیدن رتبه سایت و آموزش سرچ کنسول گوگل آشنا می‌شوید و با پیاده کردن این روش ها استراتژِی خاص خود را ارائه می‌کنید.

آموزش حضوری سئو
  • در دوره ی آموزش حضوری سئو از صفر تا صد شما با انواع سایت ها آشنا می‌شوید و اینکه روی هر سایتی چه روشی از سئو را پیاده کنید، آشنا می‌شوید.
  • شما در دوره  سئو نحوه ثبت سایت در سرچ کنسول  گوگل را نیز آموزش میبینید.
  • سئو یا بهینه سازی سایت به معنای اعمال استراتژی هایی برای جلب اعتماد و بهتر شدن رتبه سایت در گوگل می‌باشد.
  • بهترین دوره آموزش سئو با زبان ساده برای هنرجویان محترم برگزار می شود و فرصتی است تا به صورت حضوری از مطالب مفید این دوره بهره لازم را ببرند و براحتی وارد بازار کار شوند.

آموزش حضوری سئو چیست؟

سئو مبحث بسیار جدیدی در دنیای کسب و کار امروز می باشد و از آن میتوان بعنوان اهرم مهمی در بین رقبا استفاده کرد. شما با استفاده از سئو می توانید سایت مربوط به کسب و کار خود را بالا بکشید و بین رقبا بهتر دیده شوید. نتایج اولیه گوگل مربوط به سایت هایی می باشد که از نظر گوگل دارای سئو قوی می باشد.

در کلاس های حضوری سئو شما را با نکاتی که می توانید برای بالا کشیدن سایت خود استفاده کنید آشنا می کنیم و بصورت پروزه محور در کنار شما تا پایان دوره می باشیم.

 آموزش حضوری سئو بهینه سازی سایت

در دوره آموزش حضوری سئو ابزار وردپرس که برای بالا کشیدن رتبه سایت استفاده میشود و نحوه کار کردن با هر یک توضیح داده میشود.

در اکثر دوره‌های سئو که در ایران برگزار می‌شود مطالب به صورت تئوری گفته می‌شود و بعد از پایان دوره نمی‌توان مدیریت یک پروژه را بر عهده بگیرند.

در این دوره پس از آشنایی با مبانی سئو، استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز استراتژی های مربوط به سئو را برای مدیریت پروژه در کنار دسترسی به سرچ کنسول و لینکسازی داخلی و خارجی آموزش خواهید دید.

من حسین یوسفی با توجه به تجربه کاری بالای خودم به شما در زمینه پیشرفت و بهبود سایت کمک می‌کنم تا برای بالا آوردن سایت خود از مهم ترین و به روز ترین نکات مربوط به حرفه ای شدن در سئو بهره ببرید.

خیلی از افراد به دنبال آموزش سئو در وردپرس می‌باشند که در دوره سئو و تولید محتوا شما با مطالب مربوط به سئو یک سایت وردپرسی و استفاده از انواع ابزارها برای بهبود وضعیت سایت آشنا می‌شوید.

درخواست آموزش حضوری سئو در مشهد

برای دریافت آموزش حضوری سئو  میتوانید از طریق واتساپ با من در ارتباط باشید.

آموزش حضوری سئو و دیجیتال مارکتینگ

آموزش حضوری سئو و طراحی سایت در حوزه دیجیتال مارکتینگ از دغدغه های مهم صاحبان کسب و کار می باشد که برای این منظور دوره های دیجیتال مارکتینگ برای بحث آموزش در نظر گرفته شده است که مبحث مجزایی از بحث سئو می باشد و خود شامل حوزه های مختلفی است.
آموزش سئو پیشرفته حضوری شامل مطالب صفر تا صد سئو می باشد که شما در بحث دیحیتال مارکتینگ میتوانید از آن بهره ببرید.
دیجیتال مارکتینگ حوزه های مختلفی دارد که شامل: موبایل مارکتینگ، سوشال مدیا، محتوا، ایمیل مارکتبنگ و … می باشد که همگی با هم دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهند.

آموزش حضوری سئو و تولید محتوا

کلاس حضوری سئو و اصول محتوا نویسی برای گوگل 
اصول محتوا نویسی برای گوگل از جمله موارد اولیه است که در بحث سئو بسیار مهم می باشد. محتوا نوشته شده در سایت شما باید سئو شده باشد تا در نتایج گوگل دیده شود. محتوای بدون سئو برای کاربر جذاب نمی باشد و نمی تواند نیاز کاربر را برطرف کند.
شما باید کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک در متن استفاده کنید. همانطور که چرخ ها بدون موتور کارایی ندارند محتوا نیز بدون سئو در بازاریابی دیحیتال کارایی ندارند. بدون لینکسازی و با تولید محتوای یونیک ورودی خود را افزایش دهید. در کلاس های حضوری سئو شما قوانین مربوط به تولید محتوای یونیک را با رعایت استراتژی های مهم سئو آموزش داده می شود.

مدت دوره‌ آموزش حضوری سئو حرفه ای

مدت دوره آموزش حضوری سئو مشهد تقریبا ۲۵ جلسه دو ساعته به مدت سی ساعت می‌باشد که در این مدت مطالب به صورت تئوری و عملی و گام به گام با استفاده از نرم‌افزارهای مورد نیاز سئو و دسترسی به سرچ کنسول انجام  می‌شود. 

افراد آموزش دیده در دوره جامع آموزش سئو در صورت داشتن تخصص کافی قادر به مدیریت سئو سایت می‌باشند. حتی اگر شما سئو کار حرفه ای باشید با شرکت در این دوره می‌توانید از آموزش‌های دوره به صورت مجازی برای به دست آوردن نکات به روز در زمینه سئو و نکات کلیدی سئو بهره ببرید.

سرفصل‌های آموزش حضوری سئو جامع

  • آشنایی با مفاهیم اولیه SEO
  • اصطلاحات مهم سئو
  • بررسی کلمات کلیدی در سئو
  • ایجاد محتوای مناسب
  • بهینه سازی سئو داخلی سایت
  • سرچ کنسول
  • الگوریتم های گوگل
  •  لینکسازی داخلی و خارجی
  • سرعت سایت

یکی از جنبه های موفق هر سایت بخش سئو آن می‌باشد، برای یادگیری سئو و پیشرفت به سمت حرفه ای شدن پیشنهاد می‌کنم در دوره آموزش صفر تا صد سئو شرکت نمایید.

در این دوره باید اراده و پشتکار لازم برای پیاده کردن مطالب تئوری بر روی سایت را داشته باشید در غیر اینصورت وارد این مسیر نشوید.

 آموزش حضوری سئو در ایران مناسب چه افرادی است؟

 دوره آموزش سئو سایت مناسب افرادی است که علاقه مند به سئو و پیشرفت در این زمینه به صورت کارشناس، مشاور و یا مدیر دیجیتال مارکتینگ می‌باشند. پیش نیاز شرکت در دوره آموزش سئو آشنایی با مبانی کامپیوتر و محیط وردپرس می‌باشد.
نکته حائز اهمیت اینست که برای پیاده کردن مطالب تئوری که آموزش داده می‌شود دسترسی به یک سایت (سایت شخصی و یا هر سایت دیگری) سایت الزامی است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.