دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد
دیجیتال مارکتینگ شامل حوزه های مختلفی است که در کنار هم دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهند. این حوزه ها شامل: سوشال مدیا، ایمیل مارکتینگ، برندینگ، بازاریابی چند رسانه ای، بازاریابی موبایل، تولید محتوا، سئو و … می باشد.هر یک از این دوره ها شامل مباحث گسترده ای است که در تیجه پیشرفت همگی شاهد رشد روزافزون کسب و کار شما می شود.
آموزش دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ شامل جنبه های مختلفی است که هر کدام شامل ابزارهای مختلف برای آموزش می باشد:
تولید محتوا(Content production)
تولید محتوای بروز برای بالابردن آگاهی از تولید محصول، افزایش اعتماد و برندسازی یک محصول می شود که در این میان نسازهای کاربر به درستی توضیح داده شده باشد. اگر محتوا از دید کاربر خوب و با کیفیت باشد، کاربر آنرا به اشتراک می گذارد که در نتیجه آن منجر به افزایش فروش می شود. بازاریابی محتوا برای محیط های مختلف به کار برده می شود مانند: وبلاگ، ویدیوها، پست های اجتماعی، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک ها و … می باشد که برای هر کدام باید محتوای مناسب با آن محیط گذاشته شود. برای آموزش تولید محتوا برای انواع محیط ها با این شماره در تماس باشید: ۰۹۳۷۹۷۱۱۳۱۰
درخواست مشاور کسب و کار دیجیتال مشهد
برای دریافت مشاوره و آنالیز کسب و کار دیجیتال خود میتوانید از طریق واتساپ با من در ارتباط باشید.
بازاریابی موبایلی(Mobile marketing)
از آنجا که اکثر مردم کارهای روزانه خود را بدون نیاز به تبلت و یا کامپیوتر با استفاده از موبایل انجام میدهند، هدف موبایل مارکتینگ دسترسی به مخاطبین یک گوشی با استفاده از اس ام اس، ایمیل، MMs، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن ها می باشد.
بازاریابی شبکه های اجتماعی(Social marketing)
شبکه های اجتماعی ابزار قدرتمندی است که همه چیز برای آن با استفاده از یک محتوای قدرتمند تعریف می شود. در دهه های اخیر شبکه های اجتماعی بر رسانه های دیجیتال برتری داشته است. شبکه های اجتماعی از آنجا که مقرون به صرف است طرفدارهای زیادی دارد و در نظر داشته باشید که یک معامله بین مشتری و محصول مورد نظر شما است.
ایمیل مارکتینگ(Email-marketing)
ایمیل مارکتینگ مجموعه ای ایمیل های ارسال شده به کاربر برای جذب مخاطب و بازگشت سرمایه می باشد. در سالهای اخیر برآورد کرده اند که هر یک دلار که در ایمیل مارکتینگ صرف می شود بازگشت ۴۲ درصدی دارد. شما می توانید لیستی از محصولات خود را در قالبی جذاب برای مخاطبین خود ارسال کنید و سرمایه خود را چندین برابر کنید.
بازاریابی وابسته(Affiliate marketing)
بازاریابی وابسته یکی از پردرآمدترین انواع بازاریابی دیجیتال می باشد که در آن از هر فروش درصدی دریافت میکنید. و بر اساس آن شما محصولات خود را از طریق وبسایت ها، وبلاگ ها، خبرنامه ها و … ارجاع داده می شوید. در این نوع بازاریابی به ازای هر کلیک شما درصدی را به توافق می رسید و برای تبدیل های واقعی هزینه ای پرداخت می کنید. بعنوان مثال سایت دیجی کالا یکی از شرکت های وابسته است.